Fick följa med mig hem


Dessa två snyggingarna fick följa med mig hem! Skulle gått på 400:- men jag fick det för 280! Som hittat :)
En Kisströja har jag velat ha sen limited editiontröjan kom ut med nitat märke. Men en sådan fick jag ju inte tag i tyvärr. Sedan dess har inte de andra jag funnit kunnat komma upp i samma klass och jag varit sur för att jag inte fick den jag ville ha. Så fann jag denna för någon månad sen eller mer och hade tänkt att köpa den men jag gjorde det aldrig. Så idag slog jag till, nu finns det bara tre kvar så det var ju tur! Hade jag inte fått denna så hade jag gått runt och surat ännu mera.. Nu ska jag bara införskaffa mig en Motley Crue tisha och kanske en Guns N roses sen tror jag nog jag är nöjd. Eller nej jag ska ha en HC SS också som jag ska sy om lite..
Den gråa tunikan sticker ut lite från min garderob, inget rockigt med den överhuvudtaget. Men jag kommer matcha den så :) Rock N sweet, jammi!!
Imon skall vi tillbaka dit, är tydligen imon med, för Charlotte får sin lön imon :). Jag måste kolla lite julklappar med tror jag..
Nu ska jag tjata hål i huvet på totten att vi ska se tredje pirats filmen :) Såg andra i går, hon har aldrig sett någon innan!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0