Förstört mys

Efter att ha städat hela lägenheten (nästan) så bestämde jag mig för att mysa lite för mig själv. Charlotte var borta och kollade på Rosies nya lägenhet. Så jag tänker lite ljus i mitt nystädade rum, sätter på Hardcore Superstar och läser lite bloggar. Saknades bara thet för att få det där ultimata myset (men drack precis kaffe så hoppade det). Jag sitter och myser sönder i mitt mys för mig själv och vad tar det? Två minuter.. Sen ringer den där dumma kossan och förstör allt! Nej då var hon klar och ville att jag skulle möta upp henne NU! Jaha så jag fick blåsa ut mina ljus, stänga ner bloggarna och hoppa in i duschen. Nu ska jag bara sminka mig och sedan bär det av till jobbet för att hämta biljetten. Sen blir det kanske en sväng till Lille innan shoppingen. Känner att jag är på otroligt myshumör just nu! Hoppas de har något julthe, det hade varit mysigt!! Nej nu må jag skynda mig..


Ungefär såhär såg mitt mysfönser ut nyss. Skillanderna är dock att blomman inte längre ser lika vit ut, den börjar bli mer brun än vit nu.. Och det är svart utanför fönstret. Men det andra tillför ju bara mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0