Gårdagen

Jag tror jag hade en del att berätta om men jag har glömt det..

Igår var i alla fall en bra dag. Fast det kändes som fredag, jag trode verkligen att det var fredag hela dagen. Detta beror på att vi alltid är ute på fredagar men inte var det nu. Så lördagen blev en fredag.. Och idag blir en lördag för vi ska ut idag igen. Eller vi ska på branchfest på Metz..
Jo men tillbaka till igår, det var roligt. Först var vi på Hoffman, där var det skittråkigt! Så vi gick till lille, var egentligen 50:- i cover & då fick man en tomteluva. Men jag stod på "listan" jag svär att det var en liten lapp där det stod Felicia + 1. Men det var iaf gulligt av som att jag skulle slippa betala 50 kr. Jag har nämligen flörtat in mig hos ägarna när dom är och äter på mitt jobb. Haha så nu fick jag lite tillbaka. Det var snällt tycker jag! Sen sprang vi runt i våra tomteluvor hela kvällen.. Först tillbaka till Hoffman och sen till Metz. Där hittade vi också Rinkeby, Markus, Jonas & Simon. Så dansade vi till all ful musik dom har där.. Sen skulle vi tillbaka till Lille, jag gick baklänges ungefär 2/3 av vägen och lekte stirrleken med Rinkeby. Det slutade med att han skalla mig på näsan och jag gick och grät.. Haha men ja sen var vi på lille ett tag och dansade lite. Sen gick vi hem. Men vi hade lyckats väcka mr Jeffrey Star så jag fick snällt ligga vaken och prata i telefon i ca 30 min innan jag fick sova.. Haha nu ska jag kolla alla the hills & the city som jag har missat.. :) Skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0