Hodepine

Jag har sån huvudvärk att jag tror jag smäller av. Det var riktigt längesedan jag hade detta. Typ i sommras, men nu är det tillbaka. Fuck, jag är så sliten. Har ont i hela min kropp. Bena är inte nådiga.. Fredags blev bara ett enda stort kaos.. Det som såg rätt lovande ut, tills vi kom tillbaka till Hoffman.. Det började där för min och Charlotte, hade trevligt med Kribba i baren och lilla Markus jobbade :) Haha snutten.. Sen gick vi till Christines killes kompis eller något där de hade förspel :P vi kom dit kollade gick in på toan. De hade världens jacuzzi där jag la mig en stund. Sen gick vi, inte riktigt våra typ av pojkar men kul att träffa Christine, synd att det inte blev som planerat senare.. Vi gick till Metz där vi mötte upp Jeffsan och Simon och det var nog här allt började gå utför. Haha vi begav oss tillbaka till Hoffman och gjorde ett litet vad. Charlotte höll sitt till Simon men jag fick tydligen inte det för Jeff utan han skulle fixa allt själv. Eller egentligen spelar det ingen roll vem som pröjsa utan det hade gått som det gick ändå.. Haha resten av kvällen var bara kaos och spenderades på en bänk pratandes, sicka jälva saker man fick veta. HAHA ASSÅ DET FINNS INTE! Egentligen är det inte roligt utan helt sjukt hur fuckade vissa människor är, men hela saken är så komisk.. Nu ska vi dra igång och städa här jag och Plottinami sen ska vi dra igång en rulle och sedan kommer väll NTN och Kribba hit innan vi drar till Smutten.. Haha jag kan se oss fyra där om sådär 35 år. Varje kväll på smutten. Charlotte i lila hår och jag i sönder blekt, vi tror nämligen vi är svin snygga med våra urringade tröjor, 3/4byxor med stövlar, massa smink (blått & glitter gärna)och våra öl. Kribba utan en enda tand kvar, nästan inget hår. Anton med världens skägg sådär som tomten, inga tänder han heller. Helt röda i ansiktet av alla dessa år på smutten. HAHAHA fan asså. Mardrömmen nummer 1? Nej så allvaligt är det inte men det hade varit något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0