I falling deeper and deeper

Jag förstår inte vad jag har gjort i mitt tidigare liv. Det måste vara något otroligt elakt. Kan jag ha varit Goebbels? Någon rent av genomond människa måste jag vara. Varför skulle Han annars straffa mig så nu? Ska jag aldrig få någonting bra? Jag orkar inte längre. När det väll börjar gå bra så faller allt igen. Varför kan min lycka aldrig få hålla i sig? Okej jag visste att detta skulle ske från början. Men inte såhär tidigt. Jag skulle få tre månader till, det var vad jag trodde. Men så är det inte längre. Nu är det lite mer än en månad. Ska jag må bra i en månad till och sen ska allt falla? Jag kommer aldrig orka det. Detta var ungefär det enda som gjorde Ålusund ens lite okej. Fuck it! Jag orkar inte med detta. Det är första gången som jag känner såhär på år. När jag är med honom mår jag så bra. Jag glömmer allt dåligt runt och mår bra, jätte bra. Så igår, BRAK, jag åker redan i januari. Jahopp men det var ju trevligt.. Tack för denna tiden vi ses aldrig mer igen.
Så om inte detta var nog så får jag veta imorse att hon är tillbaka. Jo men jag tackar för det, du kunde inte pricka in det bättre va? Fast han vet ju det men ändå.. Och en annan skitsak med detta är att personer som tidigare varit trevliga mot oss, fast nu stör jag mig mest på hur de håller på mot Charlotte eftersom vi inte mötts öga mot öga än. Haha fan jag undrar vilken mördarblick jag kommer få. Shit tänk om hon hoppar på mig? Att personer, eller framför allt en, tittar snett på Charlotte för något jag gjort. Som om det vore hennes fel? Som om det ens vore mitt fel? Nej asså jag blir så arg på dethär. Men ja nu vet jag ju iaf att hon vet om mig.. Ååh jag orkar inte mer med drama.. Fan hur kommer denna tiden att bli? Jag vill inte!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskling allt kommer att ordna sig! <3

2009-12-09 @ 21:08:57
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0