Specialshopping

Ledig idag och jag sover för länge.. Men det är väll det lediga dagar är tillför? Kanske att sova ut lite och inte hela dagen.. Men jag fattar inte ens varför jag tjatar om hur mycket jag vänt mitt dygn? För det är inte intressant och jag tycker det är rätt okej, jag menar jag skadas ju inte av det just nu..

Nu ska jag snart dra ett varv med damsugaren här hemma, det behövs! Kanske diska lite också. Ikväll har storsentret special öppet för oss som arbetar där. Efter åtta håller de öppet för endast oss med en massa rabatt! Goe, så jag och Charlotte ska dra oss dit. Dumt att de har det såhär ett par dagar innan lönen kommer. Men jag får väll drömma lite.. Skulle behöva ett par byxor och någon kofta dock! Annars får det vänta en vecka tills lönen kommer. Men hade varit skönt att få ett lägre pris på det! Och är det verkligen jätte mycket rabatt så har ag en slant så kommer nog bli något med mig hem.

Igår hade jag världens dag på jobbet! Roffe var där och skulle kontrolldera oss. Jag var ute i matsalen i tre timmar. Vi har inget folk så det finns inget att göra där. Jag tror jag skurade rena bord tre eller fyra varv.. Sopa golvet fast det inte fanns något att soppa. Sen började jag putsa kopparlister. Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv.. Varje list tog ca 10-15 min. Observera att de är ca 20-30 cm långa och 10 cm höga.. De gick inte att få rena. Jag använde en halv sån stor rulle med papper och en hel flaska medel och ändå ser de smutsiga ut ännu? Inte lika mycket som innan men ändå. Jag höll på i en timma med det och blev ändå bara klar med hälften av listerna. Sen fick jag städa där nere och där var jag också i ca en timma.. Där hade de inte städat på hur länge såm hellst så jag skrapade och höll på som en galning. Och när roffe väl kommer så klagar han bara. Jag var så arg så ag höll på att gråta. Jag hade ont i hela kroppen och tillslut gick han hem! Resten av kvällen spenderade jag och peter sittandes bak i köket.
Det värsta är att han ska vara där hela veckan ut.. FAN! Fick sms av peter som fråga om jag ville jobba för honom för han orkar inte med roffe. HAHA GLÖM DET! Jag ska ha honom torsdag & fredag. + igår det räcker. Aldrig att jag skulle jobba idag! Nej nu ska jag gå och göra brunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0