Suck

Imorgon är det nyår och jag tycker inte om det. Eller jo egentligen gör jag det, jätte mycket! För jag hoppas verkligen att 2010 skall bli ett bra år. Jag fyller 20 (även om det är i slutet) och förhoppningsvis blir vår dröm sann, att vi flyttar till Berlin. Men all glädje är bortblåst, spårlöst försvunnen. Eller där ljög jag den är inte spårlöst försvunnen för jag jag vet vart den tog vägen.. Idag försvann den. Fyfan denna dag. Det har gått rätt bra hittills men det lär ju bli värre och imorgon kommer väll kanske smällen komma. Då jag verkligen fattar att han har flyttat på riktigt, att han inte kommer tillbaka. Men så tänkte jag precis på detta. Antingen kan det bli världens sämsta nyår, om jag tänker på detta så kommer det förstöras. Klart jag är ledsen, jag är jätte ledsen. Men inte imorgon. Nej jag ska koppla bort detta och verkligen ha kul. Jag har min Charlotte som jag som de senaste 2 årsen spenderar min nyår med. Jag vill alltid avsluta det gamla året med henne, men framför allt börja det nya med henne. Och denna nyår är speciell. Dels för det som varit men framför allt för det året som skall komma. Vi ska ha det bästa året! Visst första halvan kommer suga här i Åle men vi får göra det bästa av det. Jobba och tjäna pengar för den senare delen av 2010. Och vi har våran tripp ner till Götet och vårt kära Tokio Hotel att se fram emot. Ååh ännu en konsert för oss.
Jag måste vara glad för detta! Och det är jag. Sen våra nyfunna snälla snälla vänner, jag vill inte vara ledsen och förstöra deras kväll. Eller framför allt inte förstöra min egen. Så jag hoppas på en riktigt bra nyår ändå! Visst hade den kunnat vara så mycket bättre om det hade varit som planerat menmen nu är det som det är och den ska bli bra! Hej då 2009 och hej 2010. Jag vill verkligen att det ska bli mitt år! Jag vill lyckas. Gott nytt år


I think you are my soulmate, honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0