The phone

Jag ska ha en ny mobil i juklapp. Måste ju ha en Svensk och en Norsk. Och båda mina extratelefoner jag hade med mig har lagt av.. Ingen vill ladda :S Så nu ska jag skaffa mig en till :)
Nu är problemet bara vilken? Jag ska ha en timm Samsung för de är de jag gillar bäst! Här är de två (tre) jag väljer mellan..


S5230
Har touch. Frågan är då bara svart eller rosa? Älskar ju rosa. Min mobil jag har nu är rosa + min kamera. Men då är frågan, det kanske räcker? Jag ska ju ha den ett tag så kanske är bäst med en svart? Men det bestämmer jag nog när jag ser dem.. Men lutar åt den svarte fast jag tycker mer om den rosa egentligen..


B7330
Jag tycker det är så snyggt med dessa som har ett tangentbord! Känns så proffsigt :) Och det är lättare? Sen är den lite lik en blackberry.. :) Haha

Men de kostar samma på ON OFF. Även om det är ett av det dyraste ställerna. På Siba kosta den övre bara 1500 ungefär.. Men det blir att kolla närmare på dessa två!! (skriver ut namnen bara för att jag själv ska veta!) Och jag vill nog hellst ha den sista tror jag, hade jag fått en nu så hade jag nog tagit den sista. Eller fan jag vet inte.. Drömmen är ju dock LG Prada!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0