Ur det dåliga..

kommer ju nästan alltid något bra sägs det? Glömde skriva detta i förra kom jag på nu efteråt.. Jag får faktist en säng, en mikro och en kaffebryggare. Och kanske en TV och ett soffbord också. Skönt det ska bli med en riktig säng!! Äntligen, och en mikro + kaffebryggare YES! Soffbordet är så otroligt fult men vi funderar på att kanske lägga över en duk, men frågan är hur det blir med soffan då bordet är rätt högt.. Och vår soffa är rätt låg tror jag, kommer nog se dumt ut? Tv är egentligen inte deras men han som äger den vill nog inte ha den ändå så J skulle kolla om vi kunde få/låna den :) Då ska jag ta med mitt playstation hit och så ska jag spela!!
Även om detta inte väger upp det dåliga så är det ju lite skönt att få lite saker.. Sängen "längtar" jag mest efter! För jag längtar ju inte tills han flyttar men en säng är ju skönt att ha..

Kommentarer
Postat av: Annika

o då blir det ju en extrasäng över till mig när jag kommer på besök ;)kram

2009-12-11 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0