Ännu ett klagoinlägg..

Egentligen vet jag inte varför jag skriver. För egentligen har jag inget att skriva om.. Helst av allt skulle jag vilja ha ett liv! Men va fan man kan ju inte få allt här i världen. Jag fick Charlotte och det får jag la nöja mig med..

Har precis kommit hem från jobbet. Det gick helt okej.. Dock inte på dagen idag. Mådde allt annat än bra. Fyfarao men ja jag har väll ingen annan än mig själv att skylla.. Trött är jag också, borde sova nu. Ska nog göra det strax. Fick inte den sömnen jag hade behövt. Även där skyll dig själv Felicia, men vad ska man göra? :)
Skulle egentligen vara fri imon + måndag men så blir det ikkje. Eller måndag ska jag men inte imorgon. Blev in ringd till Big Horn igen. Rätt okej för jag vill verkligen lära mig det. Synd bara att det ska vara så tråkigt.. :/ Fast det kanske är för att jag inte kan det riktigt än. Är fortfarande osäker men det går okej..
På måndag måste jag ändå till jobbet för att lämna in mitt skattekort + kontonummer så jag kan få min lön! Har jobbat sönder denna månade + halv skatt + tre tidigare tider från metz. Jag hoppas på goinglönen. Men lär väll inte bli så bra som jag "hoppas på". Har min hyra att betala + julklappar + resa hem + räkningar + annat som man inte vill lägga pengar på.. Och så måste jag spara till London + bättre tider. Kommer ju inte jobba så mycket i december eftersom jag ska hem så måste nog spara en del.. Men det löser väll sig alltid. Det värsta är att jag måste jobba såhär mycket vare månad om inte ännu mera för att klara mig. Det orkar jag inte. Min kropp mår inte bra. Intressanta saker jag skriver om här.. Men så mycket händer det i mitt liv. Nej nu ska jag sova! Det ända jag gör. Jobbar + sover. Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0