Det går inte att beskriva..

Jag är i en annan värld. Jag lever i en dröm som jag inte vet om det verkligen är en dröm. Jag kan inte förstå hur fan detta går ihop. Imorgon är det 2 år sen. TVÅ ÅR! För två år sen var jag den lyckligaste tjejen i världen. Jag var på den bästa resan jag någonsin varit på och någonsin kommer att vara på. Kvällen den 4:e November 2007. Fan jag kommer alltid minnas den kvällen.. Fyfan vad jag längtar tillbaka.
Har spenderat den senaste timmen med 100% Tokio Hotel. Fyfan vad jag älskar dessa killar. Och det var nu jag insåg hur jälva stora de är. Hur jälva fucking bra de egentligen är.
Och imorgon är en stor dag. Det är 120 dagar till nästa gång. Fyfarao vad jag längtar. Min mage är som ett vrak. Hela jag är ett vrak. Jag vet inte om jag ska skratta och hoppa runt som en jävel eller om jag ska sitta här och gråta tills det inte finns några tårar kvar. Nu sitter jag bara och glor. Jag är nästan helt tom. Satan i gatan, denna känsla. Det går inte att beskriva. Ska försöka nu..
K-Ä-R-L-E-K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0