Fredags

Nu när jag ändå är i farten här så är det ju lika bra att skriva. Inte ofta jag har något att skriva om så..

I fredags så begav jag och totten oss ut. Skulle till Hoffman men där ville de inte släppa in mig.. :/ Så vi fick gå till Lille. Efter ett tag står Jeffree star där och vi skulle gå vidare. Utanför möter vi upp hela jälva svennegänget. Alltså snyggingarna med. Dum som ag är springer jag fram och hälsar som en jälva tönt.. Kom på mig själv och sprang fort som fan där ifrån.. Sen kom stoffeliten med! Har saknat honom!! Vi begav oss bort till Vega och Peter jobbade inte! :/ Där var det inget folk men alla bestämde sig för att vara kvar ändå. Utan jag, Charlotte, Jeff och stoffe. Vi drog till Metz och satt där ett tag. Sen fick vi med oss Kim, Markus & Skogsmullen tillbaka till lille en sväng. På vägen hade vi en jälvigt rolig disskusion som anatgligen inte ska nämns här.. Men ledtrådar kan ni få, sy, ute och stoffes halsduk? Haha asså den halsduken har varit med om mycket.. Känns som det alltid på ett eller annat sätt blir halsduken som är i fokus. Charlotte försvinner ett tag men kommer sedan till oss på lille. Jag vet inte riktigt vad vi gorde där förutom att jag ännu en gång får för mig att köpa en öl för jag ska lära mig att tycka om det. jag dricker ca tre klunkar sen ger jag den till Charlotte, som alltid.. Efter ett tag gick Charlotte hem och då gick jag, Jeff, stoffe, Kim och Markus till donken. Jag fattar inte hur dom betalar ca 150 kr för en meny, fyfan. Så jag la beslag på jeffree stars fanta? FANTA? Vem fan beställer fanta? När de fråga va han skulle ha för dricka så jag bara COLA samtidigt som han FANTA.. Men tyvärr lyssnade dom på honom så jag fick mig en halv liter fanta? Jo men gotti. Sen begav vi oss hem till Kim och skulle spela tv-spel. ag blev as glad och satte mig för att köra mot Markus. HAHA trode jag ja. Nej Kim tar kontrollen och de två gaddar ihop sig och bara nej du får inte spela du är nybörjare och vi vill inte spela mot dig då! Svin sur går jag och "gråter ut" hos Jeff och Stoffe. Stoffe blir arg och börjar skälla på Markus och Kim.

S: Men kan ni inte låta henne spela?
K: Nää
S: Men lägg av? Hon kan väll få spela en liten stund?
K: Nej det kan hon inte!
F: Men jag vill!!
M & K: Nej men asså du kan inte spela!
F: Men hur vet ni det om jag inte får pröva?
K: Nej men du kan bara inte det!
S: Men ni kan väll lära henne då?
K: Nej men det går faktist inte
F: Ni är rädda för att jag ska vara bra?
M & K: Hmm mm..
S & F: Att ni ska bli utklassade av en tjej?
K: Men nej hon får inte spela!

Jag va nu riktigt sur och satt och surade en bra stund med min fanta. Stoffe är så elak att han går och sätter sig med dom och struntar i att trösta mig ;) Haha tur att jag har en jeffree star. Sen drog vi hem.


Stoffeliten ville inte vara med på kort..
(Tydligen inte jag heller.)


Inte jeffsan heller..


Då blev jag tydligen otroligt sur på Stoffe..
(And my party maker är med som alltid..)

Jag vet att dessa bilderna var svin tråkiga och inte gav ett skit. Men det var så jälva klockrent på något sätt.. Haha enda bilderna jag lyckades få, hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0