Fucking Ålesund

Jag är så otroligt less på Ålesund. Det finns inget här att göra. Finns inget som egentligen håller mig kvar. Jag vill inte vara här längre och varje dag är en pina. Jag jobbar varje dag. Och jobbar jag inte ligger jag ändå inne. Här finns inte ett skit att göra. Det enda som lyser upp mitt liv är shopping. Men sen finns det ett problem.. Det finns inga tillfällen att ha på sig kläderna alltså ingen idée att köpa några. Jag går fem min till jobbet och fem min hem. Under dessa 10 min känns det ingen idée att klä upp sig. Jag säter på mig leggings och en tröja, som ligger närmas.. Jag har använt ungefär fem stycken, varierar mellan dom.. Kul? Nää det suger.. Jag hatar detta.. Det finns inget att göra. Det enda vi gör är att jobba, sova och går ut på fredagar. Känns egentligen inte värt att klä upp sig då heller eftersom stans nattliv SUGER! Hela stan suger. Hårt. Jag hatar det. MYCKET! Problemet är inte att vi inte har någon tid att göra något på. För om vi skulle haft det finns det ändå inget att göra. Då kan man lika gärna jobba. Jag hatar mitt jobb. Det suger, ungefär lika hårt som staden. Det finns inte något positivt med den, förutom att den är fin. Men va fan spelar det för roll? Jag hade kunnat dra imorgon. Men varför gör du inte det då? Ja men det är inte bara att packa mina saker och sticka. För det första, jag får inte hem mina saker på en gång. För det andra, jag sitter med en lägenhet här. För det tredje, jag har möbler i den? För det fjärde, jag har jobb här = kan inte bara dra. Det går inte att bara dra. Vad ska jag göra hemma? Vart fan ska jag ta vägen?
Så nej. Vi har planerat lite. Får stå ut ett tag till. Som det ser ut nu så kommer vi ta två veckor i sommar och dra ner till Aya Napa. Gå en bartenderkusch. Dra tillbaka till skithåla. Jobba sönder till september sen lämna skiten för alltid! Dra till Berlin och leva livet. Jobba som bartender och se vad som händer. Staden är iaf stor och man kan leva ett liv där. Nej jag vet inte vad som kommer hända. Men en sak är säker JAG SKA HÄR IFRÅN! FORT SOM ATTAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0