I'm back

And I'm black. I huvet asså.. Färgade håret igår, ingen liten utväxt jag hade hunnit skaffa mig.. Förövrigt så händer här en del. Vi planerar lite äventyr. Tyvärr är mina vänner lite mer äventyrliga än vad jag är. Men fan jag ska övertala dom att dra ner en del på det där ;) haha. Ah vi har fått vänner :P Eller ah kanske eller jo det har vi. Anton & Phlippe, Philippe kommer hit ikväll för att fira moi. Anton jobbar men skulle nog fixa så vi får mysigahörnan på Hoffman ikväll :). För övrigt så har jag fått min lön, som sög. Nu har jag panik och skulle springa runt hela nästa vecka och lämna cvn men ja vet inte om det behövs längre. Hahah för igår ringde de nämligen från en resturang till Charlotte och ville få tag på mig. Att jag skulle jobba där imorgon. Chill, hör typ ihop med Metz så hade Roger sagt att de skulle ringa mig. Kul att han tycker om mig och tycker jag gör ett bra jobb, annars hade han la knappast sagt åt dom att ringa mig. Så fan nervös är jag. Servering på en fin resturang en lördagskväll. Jo men bra att börja där Felicia. Jag kommer ju springa runt som en nervös gris på golvet och dö. Tänk om jag tappar allt? Shit vad jag är rädd, jag måste verkligen klara detta så jag kan få jobba där!! Go timlön och en bra merit. Ska dit en timma innan de andra för att lära mig, haha. 17-24 på big horn och sen 24- ca 04 på metz. Blir att knapra koffeinpiller imorgon. Haha gott mina fötter kommer att må på söndag..
Ja en annan sak som har hänt är att vi har fått en rumskamrat här i lägenheten. Eller ja hon betalar ju ingen hyra och hon har nog bott här länger än oss. Eller hon bor här inte utan hon kommer på besök ibland när hon känner för det. Melanie heter hon. Hon är snäll, eller vi har aldrig pratat med henne men hon gör ju inget så hon är snäll. Så länge hon inte får för sig att bli polare på riktigt med mig så tycker jag hon är okej. Men hon får gärna sluta hålla på och skräma mig. Och nej jag pratar inte bull shit och tro va fan ni vill. Men hon är här, inte just nu hoppas jag på för jag är själv. Men hon var här i tisdags och ja jag vet att hon var det. Det var verkligen första gången jag såg någon från andra sidan. Hon skrämde mig till döds nästan.. Fråga mig inte hur jag vet att hon heter Melanie det bara kom. Vi frågade Marlik med om henne men han visste inget. Han skulle försöka kolla upp lite om denna flicka för vi vill veta vem hon är..
Nej nu ska jag städa klart här. Igår storstädade vi hela lägenheten. Förutom hallen så nu ska jag ta den. Sen är det att börja fixa mig.. :) Yey har en del att göra inför ikväll.. Hoppas den blir så bra som jag hoppas på.. Jag är lite nervös faktist.. Hjälp får se vad människan hittat på för hyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0