Nervös

Usch vad nervös jag är för idag.. Men det lugnar mig lite att jag träffade tjejen som jobbar som "arbetsledare" ikväll igår på hoffman. Pratade lite om hur det kommer att vara och vi är tre amatörer som hon kalla oss som ska jobba ikväll. Det gör mig lite lugn för då kommer jag inte vara den enda som inte kan något. Men jag är fortfarande rädd för det. Jag kommer få tappa upp drickor, duka på och av bord och bära ut maten.. Hjälp, men det är bara två tallrikar åt gången så jag hoppas att jag klarar det.. Tänk om jag förstör upplägget då? Aaah. En annan positiv sak är att hennes mamma jobbar på Rica hotellet och att de behöver folk. Så ska in dit nu i veckan och lämna ett cv. Där känner jag mig lite "säkrare" för där har jag ändå kristian som jobbar och som jag känner lite. Här känner jag ingen.. Fast Jackie var jätte trevlig så det skall säkert gå bra. Sen blir det metz ikväll, usch undra hur jag kommer orka det. Är rätt trött just nu men får dricka mig en kaffe nu innan. Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig. Usch nervöst, jag tycker inte om detta. Snälla gör så jag fixar detta..

Kvällen igår var rätt rolig trots att det inte riktigt blev som det var tänkt.. Men det gör inte så mycket för jag hade roligt ändå. Men känns lite tråkigt att Lille typ gått ner sig, inte alls roligt att vara där längre. Hoffman är ju mycket äldre folk med men kan vara rätt kul det med. Hahah blev lite på kaxhumör igår och då är det kul med alla gubbar som kommer fram. Haha vi hade kul men frågan är hur roligt dom hade ;). Haha. Sen får fina beställning: En Anton på is och en Olle utan svett. Haha.

Menmen. Ända mot ända så kan inget hända. Men om man vänder på steken blir det allvar i leken. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Du kommer att klara det galant... det är jag helt säker på!!! Kram

2009-11-15 @ 10:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0