Sliten

Oh ja.. Jag är så trött så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Jag har ont i hela min kropp. Benen och huvudet är värst. Jag är så hungrig att jag snart äter upp mina kläder.. Vi har typ inget hemma att äta.. Eller jo vi har men allt är fryst. Fan.
Tog Ardians tid igår på Metz, skulle egentligen vara fri men nä. Kändes bra för vi betalar bara halv skatt nu i november. Så igår jobbade jag i lite mer än 12 timmar i rad.. Först på donken och sen på metz. Skulle egentligen varit fri idag men jobbade på big horn, har jag dock vetat några dagar att jag skulle. Men som sagt det känns okej för jag skulle vara ledig tisdag och onsdag. Så skulle bara ha imorgon kvar att jobba. Ska jobba med Peter & Christine så det är roligt! Och Christine lär ju hänga kvar en eller två, kanske tre timmar efter hon slutat så hon kommer göra det okej på jobbet. Nej mer än okej! Men tillbaka till min ledighet. Kommer jag vara ledig tisdag och onsdag? Nej för jag ska jobba på big horn på tisdag.. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Dock bara 18-22/23 så är bara fyra timmar då vi har öppet. Och det finns en jätte snygg kille på jobbet. Jammi, hihi hoppas han jobbar på tisdag!

Sen är "Stian" back in town! Skådade han igår när jag var på väg hem från Metz. Gissa om jag blev glad? Han är det snyggaste som finns, här i Ålesund iaf.. Men här finns inte direkt några att hänga i granen.. Haha.
Sen blir det inget äventyr över nyår tyvärr. Haha så vi blir hemma istället.. Nu får grabsen bara inte jobba. För då lär jag och charlotte die.
På fredag ska vi ut. Haha igen? Opsan sa. Men nu ska Christine med så det blir kul :). Roligt att vara någon mer även om jag älskar min Plotti men kan behöva något annat ;) Så blir nog Lipp då, dance dance. Lite annorlunda från hoffman.. ;) Ah på tal om hoffman träffa vi en jätte creepie kille där i fredags. Han kunde typ läsa våra tankar genom en berättlse.. Det fungerade verkligen. Hmm..
Nej nu måste jag diska och laga soppa.. Jag svälter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0