The time here

Onsdagen började med att jag hoppade upp och gick ock mötte Juni vid åtta. Bussen var lite sen så jag höll på att komma försent till jobbet.. Jobbade till fyra och sen tog jag och Höje en sväng på staden. Satte oss på lille en stund och sedan gick vi till kiwi och handlade oss lite mat. Gick hem och spenderade kvällen liggandes i hallen och lyssnade på musik med Charlotte. På torsdagen åkte vi till MOA och gick runt där ett tag. Köpte mig en tröja och ett par örhängen som jag sedan sydde fast på tröjan. Jammi så fint det blev. På kvällen tog vi en sväng till Hoffman där det var quiz. Vi fuskade lite och gav killarna brevid oss något svar, vi var alltså inte med. Det slutade med att de kom tvåa, haha. Sen gick vi förbi Lille där det inte hände så mycket så vi gick hem.
På fredag tog jag och Juni en sväng bort till Hessa. Hon tyckte nog inte att det var så fint som jag tycker. Jag är fan helt kär i Hessa typ. Haha. Sen blev det utgång igen. Först Hoffman och sedan Lille. Hände en del på Hoffman, haha. Charlotte fick agera sjuksköterska och trillade sedan själv rätt på rumpan HAHA. Sen hängde vi ute ett tag och sen gick vi hem. Här hemma blev det en jälva mycket skratt men lite sura miner med. HAHAHA MEN DET VAR JÄLVIGT ROLIGT! Fyfan Charlotte är så jälva klockren ibland va. Haha "Etta tvåa trea bingo bingo"..
Igår sov vi mest hela dagen och jag fick den bästa idéen någonsin. VI KOLLAR PÅ SKRÄCKFILM HELA NATTEN EFTERSOM DET ÄR HALLOWEEN! Ja sagt och gjort. Första filmen sög. Andra kolla vi på i ca 5 min sög ännu mer än den första. Sen satte vi på The Grudge 3. Kan vara det dummaste någonsin. Hahah vi vågade kolla på halva sen fick vi sätta på Björn Gustavsson för vi inte vågade kolla mera. Sen gick vi och la oss.. Och ja nu sitter vi här. Höje skulle åkt hem imorse men gick inga bussar från Oslo ikväll så hon får åka hem med nattbussen istället. Inte gör det mig något precis :)! Nej nu ska vi ta en sväng ner till Joker och plottenami.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0