Wohoo jag gjorde något igår/inatt!!

Ja ibland har jag tur. Fick ett samtal från Charlotte igår en timma innan jag skulle jobba att Anton skulle jobba. Fan tack sa vi tydligen båda två, haha. Sen var det Jackie också så vi hade det rätt bra! Eller det var kul men fanns inget att göra så vi mest satt.. Sen var det rätt roliga människor inne i kötket också. Skönt ändå att jag börjar lära känna de lite bättre nu.
Sen när Charlotte slutade kom hon ner och när Kribba (HAHAHA KRIBBA) vaknade så joinade han också. Så det slutade med att vi betsämde oss för att dra ut. Söndagara är branchefolkets festdagar eftersom de jobar på helgerna och det hade vi ju alla fyra gjort dagen innan så vi tyckte det lät bra. Så vi gick hem och fixade oss lite. Runt 12 kom pojkarna så satt dom och skulle lära mig tycka om öl. Jag har verkligen försökt de senaste helgerna men det går verkligen inte. Men jag ska inte ge upp och Charlotte kommer inte tillåta mig att ge upp heller så.. Ja det traskar på på den fronten.. Sen skulle vi gå till Keisarn men utanför smutten så klaga Anton och Charlotte på att det var så jälva kallt och att det var skönt att ha nära hem så vi fick gå in på smutten. Hahaha ah nu har jag ju iaf varit där med.. Smutten asså. Där spelade vi biljard och jag tror att jag är lite av en naturbegåvning på det där. Fast jag har inte riktigt fattat reglerna än. Att man har varsin färg, eller antingen hela eller "randiga".. Jag och Anton skulle ha de hela men jag råka skjuta ner två av CKs också.. Haha men jag sköt iaf ner flest!! Och Anton SÖG! Tur iaf att någon i vårat lag var bra :) Hahah nej men det ska vi göra om, var fan as kul!!
Sen när vi gick hem hade vi snöbollskrig. Ja det kom en massa snö igår så kl 3 i natt sprang vi runt och hade snöbollskrig. Tejerna mot killarna. Jag tror nog nästan att jag och Charlotte var lite bättre ;) ahha. Sen gick vi hem till Kribba och Anton. (och nej charlotte jag MÅSTE kalla han kribba..) Vid halv sju imorse så traskade vi hemåt i snön.. Fan jag höll verkligen på att somna på vägen..
Idag vaknade jag kl 3 av att charlotte står och skriker. Hennes sätt att väcka mig på morgonen. Traskar iväg till jobbet och lämnar mitt skatte kort så jag kan få min lön. Pratar lite med Christine och Peter, äter lite annanas. Köpte en mascara också idag sen så träffa jag på Tomten också.. Lite försent jag vet men han hade annat för sig igår.. Vi har adventsstrumpor och min tomte var för trött och på jobb hela lördag + söndag så han fick komma en dag försent.. Bättra dig till nästa söndag tomten!!

Nu ska jag snart gå ner till Schlotten så ska vi gå och handla lite mat. Vi behöver bli bättre på det där..


Innan männen kom


Charlotte: Jag kan säga ditt namn med tre bokstäver NTN






Fan är man i olika lag så se till att förstöra så mycket som möjligt!
Sätt dig gärna exakt där motspelaren ska stå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0