Work work work

Idag har jag jobbat stägning. Imorgon är det öppning. Det är inte okej, jag vill sova. Fast sen är det rätt gött att ha ett tidigt pass så man får en dag iaf.. Jobbar ju bara stägningar anars denna veckan..
Idag var rätt gött. Jobbade med Peter och söta Artalie (tror hon heter så...) Sen kom Christine på besök och då blir allt mycket roligare! Åt lite mango och prata lite som vanligt.. Mohaha.. Sen fick jag några trevliga kunder.. För Höje kom Polacken ;) Hiih.. Sen kom Anton när jag var ute så satt och pratade med honom ett tag. Sen kom Thommy och Kim. Fan va de luktade illa usch. Jobbar med fisk så fyfan. Så kleta Thommy av massa på mig för att jag skulle lukta ännu mer.. Han sa att jag tydligen också skulle lukta illa. Jo visst gör jag kanske dte när jag kommer hem men inte i närheten av dom. Fyfaaan!!
Sen fick vi världens rusch innan vi skulle stänga, inte kul inte kuuuuuuuuul..
Nu är jag iaf hemma hos min svinkompis (som dock inte hade svinis utan vanligt virus.. lite tråkigt för det hade ju varit lite ball ändå). Har ätit en apelsin och snart ska jag sova..
För övrigt äger jag på sten sax påse på msn! Yes äntligen något jag är bra på ;) Men det gäller bara att hitta ett mönster..
Jobbar hela helgen, 16-23 så här blir ingen utgång inte.. Ska föröska övertala om en film kväll (a) hoppas. Njanja hiiihi.. Det hade jag tyckt om..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0