Besök

På torsdag kommer min mammi hit. Saknar henne. Så ska jag få möbler. Och så får vi fläskbullar av farmor det är gott. Jätte gotti. Haha Rita (challes mamma) har tjatat hur länge som hellst om att vi måste till Lille på fredag. Fredagar = vinkvällar på Lille. Visste säger jag och Charlotte lite av en tradition från vår sida men klart det blir ju inte samma sak när våra mammor är med.. Om de bara skulle veta hur vanliga fredagar gick till så skulle de aldrig ens komma på tanken att sätta sin fot där igen. Skulle nog inte vi heller eftersom vi hade fått åka med dom hem.. Hahha nej nu överdriver jag en del, allt för att min mamma ska skälla lite mer eller bli ännu lite oroligare ;). Nej jag lovar vi är skötsamma tjejer, speciellt på fredagar på lille *host*. Sen på lördag jobbar vi natten och ska ta med våra gamla mammor till Metz. Okej kommer dom få en chock här uppe så är det på Metz. Där är gamlingarna kanske 20 gånger värra än vi ungdomar är på fredagar. Det är ganska sjukt hur gamla människor beter sig. Det sägs ju att man inte uppskattar det på samma sätt när man blir gamal. Men ni som säger det HAHA ni har aldrig varit på nedervåningen på Metz en lörda kväll det kan jag lova. Kul som fan är det att jobba dock. Vet inte hur många gånger jag är nära att brista ut i världens gapflabbsattack när jag jobbar där. Min mamma kommer få en chock och där kan jag lova kommer hon aldrig mer sätta en fot.. Men bli inte rädd nu mamma du ska dit! Men var berädd på att du kommer ha ett och annat att säga och var berädd på att jag vet exakt vad du kommer säga!

Nu ska jag knalla ner till Plotten och panta flaskor.. Två stora fyllda påsar. Götti men kan ju säga som så att Charlotte nog aldrig pantat en flaska så länge hon bott i denna lägenheten.

För övrigt så har kanske den bästa saken på länge hänt. Min Höje & Olivia kommer antagligen upp v. 44! YES! Åh vad jag sakar er två. Det finns inte ord för hur glad jag är. Problemet är ju bara att ni måste åka hem sen igen. Det vill jag inte. Men ni lär ju få hinna se allt som Ålesund har att erbjuda ;). Hahah en dag skulle väll det ta, om ens det..


Kommentarer
Postat av: Annika

Låter spännande... som den största utlandsupplevelsen ever ;)verkar som Ålesund har massor att erbjuda - undrar om det räcker för att chocka mig haha

2009-10-14 @ 08:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0