BFF - Juni



Juni Fredrika Hasseläng, eller Hasselängel som hon också heter. För hon är verkligen min ängel. She is the one. Det är henne jag ska ha vid min sida genom hela mitt liv. Det är hon som ska stå där brevid mig på min bröllposdag, hon som skall hålla min förstfödde när den döps och hon som skall finns där vid min sida genom alla speciella dagar i mitt liv. Eller även de dagarna som inte är speciella.

Jag kan minnas än idag när vi va små. Du fick inte vara med oss "gänget" på gatan för vi tyckte inte om dig. Du var konstig och sprang naken på gatan i regnet. Du hade sönder mina saker och var bara allmät jobbig och dum i huvet. Du hade konstiga kläder, röda lackstövlar i typ nollan? Hallå något stod ju inte rätt till i flickans lilla huvud. Det gör det nog kanske inte än idag men det hade inte varit du annars. Du är ju den du är men det är den jag älskar mest av allt. De konstiga sakerna efter de ännu konstigare och ändå kan jag inte sluta förundras av all den kärlek som växer till dig. Det kommer nog aldrig ta stopp. Vi har väll alltid varit vänner men det var inte fören när du börja i sexan på min skola som det verkligen blev vi två. Jag kan tänka tillbaka på tiden och jag kommer inte på en enda egentligen dålig sak med oss. Visst klart vi haft uppgångar och nergångar men för varje uppgång vi har så tycker jag bara mer och mer om dig. Du har varit vid min sida genom alla mina svåraste men också bästa tider. Jag kan inte tänka mig vad jag hade gjort utan dig och jag tror inte jag hade klarat mig så bra om det inte vore för dig. Du har allt och kanske lite till. Även om jag vissa dagar vill skjuta dig i huvet eller sparka på dig tills du ligger ner slutar det ändå med att det är just dig jag vill ha där brevid mig. Dig jag vill krama om och säga att det alltid ska vara du och jag. Om man har en första och stora vännerkärlek i sitt liv så måste det nog vara du som är min. När någon säger ordet bästa vän så är det du som kommer upp. Du är verkligen min bästa vän och jag älskar dig otroligt mycket. Jag förstår inte att det snart gått en månad utan dig, jag vill inte tänka på det. Jag förstår inte hur jag skall klara av att leva utan dig. Det är inte lätt, det är jätte svårt. Och även om jag har alla våra minnen så vill jag ha en nutid med dig, här hos mig eller jag hos dig. Det är jätte svårt att inte bara kunna gå ut på trappan och där är du, du finns inte längre vägg i vägg. Du är flera timmar ifrån mig. Usch.

Det första verkliga minnet jag har ihop med dig är att vi sitter på mitt rum och hela golvet är täckt med barbie, det var väll så vi trvides bäst antar jag. Vi satt och lekte när min mamma kommer upp och säger att de skall in och prata med granntanten. Vi visste att hon hade ett badkar med sånna guldigalejontassar och ville följa med in och kolla på dem. Men det fick vi inte. Jag minns att iaf jag va så jälva arg. Jag minns också en gång när vi skulle upp till delsjön med din mamma i eran gamla röda bil som vi alltid lekte i och jag började spruta näseblod. Haha och ni hade en pappersrulle i bilen, jag minns att jag tyckte det va lite konstigt.. Och att ni aldrig låste bilarna så vi lekte alltid i dem fast vi egentligen inte fick. Sen när vi fick för oss att rensa eran rabatt och det blev så sent att min mamma var tvungen att nästan släpa in mig. Jo jag skulle nog aldrig kunna ha så roligt med någon att jag vill rensa en rabatt förutom med dig. Blvd, Sthlm och Italien med dig måste varit något av det bästa. Var är Olof? Jävla Lahle. Nej jag har så många minnen med dig att jag aldrig kommer kunna skriva ner dem här. Ingen kommer någonsin orka läsa igenom det.

Jag saknar dig så otroligt mycket. Jag vill bara vara med dig nu nu nu! Älskar dig så otroligt mycket Höje. Även om du är så långt borta skall du veta att du är den närmaste, du är min bästa.

Kommentarer
Postat av: gissa

ååh gud, jag är helt blank i hela ögonen. haha, gud att vi hade en pappersrulle i bilen.. hahahah. ,liksom varför? och vafan gjorde vi när vi lekte i bilen, eller varför tyckte vi det va så kul? typ bara för att vi egenntligen inte fick. fyfan vad jag minns när vi rensade rabatten, och din mamma ville hela tiden att du skulle komma hem och du sa hela tiden.. "ja, snart! .. kommer snart" vi pratade om att vi skulle göra typ en soppa på ogräs. minns du det? hahaha. usch ´vad jag saknar dig och jag längtar så jag dör tills jag kommer till dig i norge. jag önskar att det var 200..6? igen när vi var med varandra dygnet runt, det var ingen tvekan om att det var vi som skulle vara efter skolan och på helgerna. när jag spydde på bordet hos han.. hahahahah, herregud. och var är olof? HAHA asså herregud. och ja, blvd-tiderna. åh. snart ses vi!!! jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig. x1000000000000000...

2009-10-12 @ 14:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0