Dagens plan

Jobba 9-16. Går upp kvart i åtta, fixar mig och beger mig till jobbet. Är lite nervös nu när vi ställt om klockan och är inte riktigt 100 på att kl verkligen är det den säger att den är. Kommer till jobbet och möts av en glad Peter. Står och pratar ett tag tills han börjar se lite fundersam ut.. "Men vad gör du här?" Jo jag ska jobba säger ja. Nej du jobbar stägning idag. Nejnej jag jobbar öppning idag, stägning imon och öppning på onsdag svarar jag glatt, jag är ju säker på det. Nej säger Peter, jag skulle jobba stägning med dig idag men jag och Vanessa bytte pass. Du jobbar stägning idag och imorgon. Hahaha skrattar jag men tror inte riktigt på vad han säger, klart jag jobbar kl nio idag. Vi går in och kollar på schemat och ja visst. Felicia jobbar stägning både idag och imorgon. Så gapskrattande får jag bege mig hemåt. Fuck. Jag har gått upp kvart i åtta när jag börjar kl fyra. Jag hade kunnat sova hur länge jag velat. Även fast inte det är så jätte bra. Menmen nu är jag iaf uppe och kl är tio över nio. Dock släpptes biljetterna till Tokio Hotel för tio min sen. Men Charlotte har satt Carro på att boka till oss. Men jag vågar inte gå in till Challe för att följa vad som händer. JAG VILL HA BILJETTERNA NU! Fan vilken bra dag detta hade blivit då. Då spelar det helt plötsligt ingen roll att jag gick upp som jag gjorde. Nej för då har jag hela dagen till att sitta i min egna värld och älska min baby och hans polers. Nej om jag kanske skulle väcka henne ändå.. Jag vill veta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0