Färdig

Jag är klar i mitt rum! Det är så jälva fint! Blev inte den byrån jag hade tänkt för den var slut och det var ju tur det. Detta blev så himla bra. Den jag fick med mig hem är dubbelt så lång, men den förra var fem lådor över varandra. Men denna är tre över varandra men två raddor, så fick en låda till. Det är så jälva fint här på mitt rum, JAG ÄLSKAR DET! Det blev nästan finare än jag kunde tro. Ska försöka fota det imorgon! :)

Ska inte jobba ikväll men ska med Charlotte en stund ändå. Men däremot ska jag jobba nästa fredag. Kul.. Hmm 16-24 på donken och sedan 24 till jag är färdig så vid runt fem/sex på morgonen är jag klar. ROLIGT. Jag kommer vara helt jälva död. Fuck vad jag måste knapra koffeinpiller mellan passen.. Haha men det är ju goa money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0