För en gångs skull är jag bra på något

Kl halv ett i natt klippte Charlotte av ca 1 dm från mitt hår. Hahah rolig inpuls grej. Ska nog ta lite till nu snart. Köpte en typ firsörskam idag så nu kommer vi nog pilla tills jag inte har något hår alls kvar. Nej men jag funderar på att klippa mig kort igen. Fast jag ångrar mig ju alltid. Men om ett år har jag ju lika långt igen. Fast nej jag vet inte. Usch vad jobbigt.. Hatar denna mellan längd den är så ful. Så tråkig fast får väll kanske ha den nu ett tag. Eller i alla fall någon timme till ;).

Jag & Charlotte är jätte duktiga. Vi är ute och går mycket. Söndag och måndag och det har kommit världens hagelstorm båda gångerna. Det är inte jätte roligt för det gör så otroligt ont om bena. Idag råkade jag somna så vi ska ut och gå imorgon innan vi börjar jobba. Båda börjar kl 16 fast Plott den sköningen jobbar till åtta medan jag sluta kl 24. Gött, nej verkligen inte. Det gör jag även på fredag. Det dummaste ever. Jag vill inte jobba så då. Palla göra det. Skulle egentligen göra det helgen efter också men då kommer ju modern min så sa till Vanessa det. Så hon skulle försöka fixa bort den åt mig.
För övrigt älskar typ ägaren mig. Han vill att alla ska bli som mig och att jag ska smitta ner alla andra. jag är tydligen otroligt grym med gästerna. Sen när jag inte hade något att göra (har jag dock aldrig) så ställde jag ig och presse typ 5 dagars kartong hög så kom Vanessa och titta på mig som om jag var dum i huvet. Så sa jag bara att jag inte bara kunde stå och glo, då tyckte hon jag var dum i huvet på riktigt. Men hon gillade och sa att alla där bode vara som jag. Jag tycker om att vara omtyckt på mitt jobb. Nu vill jag jobba på MOA så jag har något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0