För första gången tror jag på oss själva, på riktigt!

Jag vill inte gå till jobbet imorgon. Jag tycker verkligen inte om det! Jag vill inte stå där i sju timmar. FUCK it SUCKS! Jag måste verkligen leta ett nytt jobb och det är snart! Kanske ska springa runt lite imorgon, men va fan har Ålesudn att erbjuda mig? Jag har högre inträllning än detta. Men nu är det som det är så får göra det bästa av situationen där av en sväng på jobbsöknings jakt! Med start imon?!

Jag ocg Charlotte kommer bli stora, promenad idag. Eller små. Fast stora alltså kända. Och ni som inte tror på oss så ändra er fort. För det kommer gå vägen. Ja för fan att det kommer. Det roliga är att för första gången tror jag verkligen seriöst på oss själva. Att våran idé kommer att funka. Eller vi har kanske inte haft några riktiga idéer innan. Så egentligen är ju detta den första. Men nu börjar jag bli lite mer säker på att vi kommer få det så som vi vill. Eller har vetat det hela tiden men nu vet vi hur vi ska uppnå det! Visst det finns en del (otroligt många) problem på vägen kvar men vi kommer att lösa dom, yes we gonna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0