Första dagen

Då har jag jobbat första dagen på donken. Vet inte vad jag ska säga om det, det var bra. Lite att göra som fan, tråkigt i längden. Vi var två som jobbade. TVÅ. Tror jag serverade ca 10 menyer och kanske 1000 chees. Men det va kul. Skönt att börja jobba igen. De har inte ens en pommesmaskin. Ahja glad att jag ska jobba på MOA också. Behöver mer att göra. Dock fick jag inga byxor eller skor så har sprungit runt i leggings och converse. Tur som fan att jag bytte skor från uggsen till conversen imorse. Vette fasen vad jag gjort annars.. Ska iaf tillbaka och jobba imon. Sen Metz på lördag natt. Skönt att ha något att göra.
Och imorgon är det fredag.. YES. Var 150% säker på att det va onsdag idag men fick mig en glad överraskning när jag upptäckte att det var torsdag. FAN DET ÄR FREDAG IMON! YES.
Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl, ofta Dan och Georgina. Igen. Seriöst. What? Och jag älskar Blair och Chuck. De får mig att vilja ha pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0