Hälsan själv

Var nere på joker och handlade lite. Blev en jälva massa nyttigheter. Knäckebröd, skorpor, graipfruit (stavas det så?), kiwi, morötter och lite youghurt. Blev dock ett par onyttigheter med.. Men jag är såå otroligt sugen och vi har hållt oss så himla bra så vi får faktist. Vi äter jätte bra och när våra mammor åkt så ska vi bli nyttigheterna själva, eller snäppet högre än vi redan är.
Igår blev en rätt misslyckad kväll. Eller nej egentligen inte. Vi hade rätt kul om man tänker efter. Men var inte speciellt som hände så var väll därför man tänker den som tråkig. Men blev skrämd som jag vet inte vad när vi går fram till en som Chrlotte känner som sitter med en kille och han frågar om min mamma kommit än. Jag har berättat det för en person och det var inte han. Och de två känner inte varandra så jag bara what the fuck? Jag stod som i chock och fråga vad han sa. Han säger det igen, har mor din kommit? Jag bara nej hon kommer på torsdag men vem fan är du och hur vet du? Hahha då går det upp ett ljus för mig. Hahha det är jyskkillen som jag fråga om pälspläden om. Fanns en kvar och jag ville veta om de skulle få in mera. Varför köper du den inte med en gång frågar han då. Så svara jag att nej jag ska köpa den när min mamma kommer för då ska vi hit och shoppa. Han tyckte det va jätte kul att jag skulle köpa pälspläden för jag hade på mig min pälsväst. Men haha om han tycker det va kul ska ha se mina andra pälsplagg..

Ska snart laga lite pasta/tonfisksallad till mig och min sambo. Hon slutar om en timma och maten skall väll vara klar när hon kommer hem. Mmm så namsigt jag är jätte sugen på det! Sen ska vi se Slumdog millionaire fan vad jag älskar bajsscenen. Hahahah den är så jälva skön. Helt klockren. Är ju en fin och mysig film så ska bli kul och se den igen. Otroligt egentligen att det finns så mycket fördommar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0