Jammi

Igår brände jag sönder min arm. Det gjorde ont som fan och nu är det brunt för skinnet är så jälva bränt. Fuck vad jag ser ut nu. Mina händer/armar är förstörda. Stackars mig.
Och jag som skulle sova hela dagen idag, nope. Kom hem kl fyra igår och satt uppe vid datorn en stund för jag var rätt pigg. Så imorse vid 12 får jag sms av Vanessa angående jobb om typ två veckor. Lönt, efter det kunde jag inte somna om. Ahja lika bra att vara upe. Och jag är så jälva hungrig men jag pallar inte resa mig ur min säng. Inte än. Har rätt mycket att göra idag men jag vill inte resa mig ur min säng. Sa jag att jag vill spendera hea dagen här i min säng? Nej men allvar jag måste städa och duscha sen måste vi tvätta också.. Jag pallar inte städa, det måste vara det tråkigaste som finns. När jag och Bill gifter oss eller ah först när jag och Strify bor ihop (vi är endast vänner för mitt hjärta slår för Bill) så ska vi ha städhjälp. Laga mat kan jag göra för det tycker jag är kul. Men vi ska ha en diskmaskin och jag tänker INTE vara den som tömmer den. Jag tänker inte tvätta eller något som har med det att göra. Och absolut inte städa och sånt. Fan vad det är tråkigt. Fast sen vill jag ju inte att någon random ska pilla runt i mina grejer så jag ska övervaka dom men jag tänker inte göra något själv. Nej jag ska bli en riktigt satmara till hushållerska mina hjälpare kommer vilja springa bort fort som fan. Men jag är smart och fått dom till att skriva på ett kontrakt fast dom inte vet det. Du vet som dom gör i lilla jönssonligan? Byter ut dokumenten, så ska jag göra med dom. Så de kan inte säga upp sig utan bara jag som kan sparka dom. För om de inte är bra så får de ju inte vara kvar. Ja men iaf, skulle man kunna bo tre så? Asså med sin man och sin kompis fast fan vi kommer ju bli fyra eller kanske fem. Hmm nej nu måste jag sluta och planera min framtid lite..
Och ja, jag fyller 19 om ca en vecka!


Om någon lyckats missa det så gillar jag tyska androgyna män. Nu vet ni.
Här är mina två. Jammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0