Jävlas med mig

Någon eller något hade fått för sig att spela mig ett spratt igår. Direkt efter att jag skrev inlägget om att allt fuckat upp sig så blev bloggen normal igen. Så nu var det bara sätta sig och pilla igen. Blev kanske inte världens roligaste, ser ut ungefär som innan. Satt dock ca 1 timme, om inte mer, igår med min andra blogg och gjorde om hela designen. And I love it! Blev så himla snyggt.

Idag har vi varit ute på skatteverket och jag har äntligen lämnat in mitt papper om dnummer. Men nej då jag ska få ett norskt personnummer med en gång! Gött för mig, haha. Ja snart blir jag både Norska och Svenska. Eller måste jag hålla på och säga upp något i Sverige och greja? Hoppas jag verkligen inte, har ju inte tänkt att stanna här så länge. Men det var iaf gött för då kan vi äntligen lämna in depositionen och kräva tillbaka nyckeln. Lite smått jobbigt att bara ha en på två. Men det har ju fungerat i en månad snart så två veckor till skall nog också fungera. Sen kan jag äntligen lämna in så att jag kan få min lön. Så ska bli gött att äntligen få in lite pengar. Eller jag har ju varit jätte duktig nu, jag har spenderat 2000 kronor bara. Visst sen har jag gjort av med ca 12 000 men det är ju bara nyttigheter. Som hyra, kylskåp, soffa, mat, internet och lite annat sånt som jag inte minns nu. Jo min säng och de andra möblerna från jysk ju! Idag är jag ledig vilket är skönt ska dock jobba imorgon, sent pass. De fråga om jag kunde jobba på Metz imorgon också. Men att jobba från 16-24 och sedan springa bort till Metz för att jobba från 24 där. Att vara ensam rydd med och därför ha 2-4 barer att städa istället för 1-2 som på lördagar då vi är två lockade inte så mycket. Hade ju självklart varit goa pengar men att komma hem kl 6 på morgonen och då alltså jobbat 14 timmar i sträck klarar jag bara inte, tyvärr. Nu måste jag springa ner till Plotten med tabletter. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0