Mina kommande två veckor

Måndag: Jobbade från klockan nio, personen som skulle komma in kl 14.30 kom inte så jag fick inte min rast. Det blev kaos under skiftbytet eftersom hon inte var där och jag fick stanna kvar. Vi fick veta att vi kanske skulle bli utslängda från lägenheten om mina pengar inte kommit in på kontot. Men när vi kom hem hade vi fått brev om att pengarna var insatta.
Tisdag: Börjar 8.30 istället eftersom hon inte kom idag. Måste därför börja tidigare för att städa det hon inte gjorde idag. Kul, nej verkligen inte. Jag orkar inte gå upp 7.30 för att hon inte behagade komma.. Men vad gör man inte för sitt jobb? Våran lägenhet blir därimot verkligen våran. Jag har alltså en lägenhet på riktigt! Jag måste till Metz för att hämta min tips och prata med Roger om nästa helg.
Onsdag: Jobba 16-24. Får äntligen sova ut men kan inte göra det för länge. Borde ta en promenix innan jobbet!
Torsdag: Börjar kl 9. Roligt att jag måste sova med en gång jag kommer hem på onsdag för att kunna komma upp och därför får jag inte sova för länge för då kan jag inte somna när jag kommer hem..
Fredag: Nu får jag sova. Nu måste jag sova ut! Börjar kl 16-24 på donken. Stänger dock kl 23 så blir väll klar med städningen runt halv tolv kanske.. Kl tolv börjar jag nämligen jobba på metz. Charlotte jobbar inte så jag måste klara mig där själv, läskigt! Kommer vara sjukt trött och måste knapra mycket koffeinpiller.. Så lär väll vara hemma runt halv sex på morgonen kanske.. Fuck jag kommer vara död! Men goa pengar den 7/8 om mitt personnummer vill bli klart.
Lördag: SOVA! Får se om det blir någon utgång. Ska försöka få mig en promenix också.
Söndag: Sova, promenera + antagligen måste jag hjälpa Challe i butiken.. Joker enda söndagsöppna butiken = allt folk i hela Ålesund = kaos?! 
Måndag: Jobba 9-16
Tisdag: Jobba 16-24
Onsdag: MIN HÖJE KOMMER TILL MIG KL 8! Så blir att hoppa upp ur sängen runt sju för att käka frulle & fixa mig. Springa ner och möta henne. Kanske gråta en skvätt och kramkalas. Springa hem och lämna henne för att sedan jobba 9-16. Klarar mig ikkje på två dagar på en vecka så jag är illa tvungen. Sorry Höje.
Torsdag-lördag/söndag: MIN HÖJE ÄR HÄR OCH JAG KOMMER HA DET UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jobba, sova, jobba, sova, jobba, sova that´s life!!!

2009-10-20 @ 18:08:50
Postat av: hemlig beundrare.. haha nej men jag skulle skriva höje så kom det upp. haha

hihihihih <3<3<3

2009-10-21 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0