Nooo

Fan vad jobbigt. Har varit lite rädd för denna dag, haha. Vaknade av mig själv runt elva men tvingade mig själv att somna om. Vaknade runt tolv men tvingade mig själv att somna om. Så höll jag på några gånger till klockan var två och jag lät mig gå upp. Dumt dumt dumt, nu sitter jag här men världens huvudvärk som jag får när jag sover för många timmar. Aj den är rejäl.. Men jag ska snart bege mig till mitt första jobb. Eller om någon timme sådär. 16-24 sen 24-04.30? Ååh jag har panik hur kommer jag palla? Jag kommer inte få sitta ner något alls idag.. Och sen så ska jag jobba själv på Metz, eller inte själv men utan Charlotte. Ah men roligt, nej? Blää.. Och imorgon måste jag städa mitt rum.. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0