Oförlåtligt



Chris Brown - So Cold
Låten är ju otroligt fin. Men nej! Ja man vet ju vad låten handlar om men asså allvaligt glöm det. Jag fattar inte att han ens har mage att göra låten. Fast han måste väll det för att få tillbaka förtroende. Finns väll inte många som hade accepterat en "vanlig"låt nu som första singel efter detta, men glöm det. Det han gjorde är oförlåtligt och inget i världen kan göra det okej, ALDRIG. Men till och med jag blir lite ledsen för honom och tycker synd om honom när man hör låten. Fan den är ju underbart fin. Men sen när man tänker efter så skyll dig själv och det är fan synd om dig. Fan trode aldrig detta om honom. Fast egentligen var det först gången eller om det pågått länge så är det ju skillnad. Eller nej det inte det. En gång så alltid så. Jag hatar det och det har förstört så jälva mycket för mitt hjärta. Jag sköms nästan för att tycka om låten ibland men jag kan inte sluta. Får lådsas att det är om något annat, att han kanske varit otrogen? Fast det har han säkert det med.. Nej nu ska jag ropa in min Plottinjanja och kolla på roast på berns. Fan vad jag älskar det programmet, så jälva bra. Har inte sett rostningen av Felix än så nu blir det det. Är ju måndag så det kommer väll upp ett nytt imorgon? Undra vem det är med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0