On her way to my place

Nu sitter Höje på bussen. På väg till mig. Hiihi så roligt detta skall bli. Fatta att jag inte har träffat henne på sex veckor? SHIT det är helt sick. Vi har träffats nästan varje dag sen jag va 4? Eller träffat och träffats men jo fan nästan.. Hmm sex veckor är en lång tid, väldigt lång sådan.. Men endå, nu är hon iaf på väg till mig! Woho imorgon runt åtta ska jag ner och möta henne. Tyvärr måste jag lämna henne här hemma i typ 7 timmar för att gå och jobba. Men äh hon får klara sig. Är ju faktist ledig sen varje dag honär here. Gottinamii


Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas ni får flera riktigt roliga o mysiga dagar tillsammans!!!

Kram Mamma

2009-10-27 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0