UNDERBART

FUCK JAG ÄR SÅ LYCKLIG VA! SHIT SHIT SHIT SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!
5:E 5:E 5:E MARS! DÅ ÄR JAG I GÖTEBORG. MEN NI DÄR HEMMA, TRO FAN INTE JAG KOMMER FÖR ERAN SKULL. HAHAH NEJ ALDRIG! FÖR JAG SKA SE TOKIO HOTEL! TOKIO HOTEL I GÖTEBORG. OH MY LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD. DE KOMMER TILL MIN STAD OCH JAG KOMMER VARA DÄR! VILL NI TRÄFFA MIG SÅ FINNER NI MIG CAMPANDES UTANFÖR SCANDINAVIUM FRÅNDEN 2:E. OCH OLIVIA, VI KOMMER LÅNA DIN DUSCH FÖR DU BOR NÄRMAST. OCH MAMMA DU FÅR KOMMA NER MED MAT. JAG VILL HA HJULPASTASALLAD!

FATTA JAG SKA ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN FÅ SE MITT TOKIO HOTEL IGEN! HERRE VAD JAG ÄR GLAD. SHIT SHIT SHIT. LEDIGHETSANSÖKAN REDAN IMORGON. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!


MY LOVE!

(Fuck jag är helt galen. jag är helt kokooo. Fan jag kan inte fatta det. Jag springer runt i lägenheten och skriker. Slänger mig på golvet, skriker lite till. Till och med Charlotte undrar vad det är med mig. Men det ska jag berätta för er. JAG SKA SE TOKIO HOTEL! NI KAN INTE FATTA. FAN JAG KAN INTE FATTA! NEJ NU MÅSTE JAG SLUTA. MSTE IN TILL CHARLOTTE OCH SKRIKA LITE TILL.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0