Värt?

Ibland känner jag bara för att lägga ner bloggarna. För just nu känner jag verkligen inte för det. Jag har inget roligt att skriva om och den andra känns så meningslös. Jag gör bara det för mig själv känns det som. Nödvändigt? Nej ibland inte. Och denna? Ah men det händer ju såååååååå mkt här uppe i Ålesund och så många vill ju veta.
Men ibland kan det vara kul fast jag vet inte. Just nu är jag inte jätte pepp på detta. Jag har min Plott här och det är allt jag behöver just nu. Även om det hade varit kul med lite annat också. Men vi får se vad som händer jag förstår mig inte på något annat folk än henne här. Människor är kompliserade och jag orkar inte bry mig just nu. Tack för idag, någon dag kanske jag har något vättigt att säga.

Jo nu ska vi göra te och äta en morot. Och en annan sak, jag börjar gillat TH igen. Jag mådde riktigt dåligt ett tag. När vi prata om att vi ska banga Tyskland. Fan aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0