VI HAR DOM!

Vi har våra biljetter nu. Det är så overkligt så jag har verkligen inte fattat än. Jag har inte fattat än. Allt är som vanligt och när Challe sa det så satt jag bara och flina lite. Haha ah vi har dom :) yey. HALLÅ REAKTION FELICIA? DU HAR DIN BILJETT! Jag ska se Tokio Hotel igen. WOOOOOOW fan vad ball. Men hallå vakna till liv känsla? Ja den kommer väll snart och då lär ni få veta det.. Men nu vet ni iaf JAG HAR MIN BILJETT OCH JAG SKA FAN I MIG SE TOKIO HOTEL IGEN, PÅ RIKTIGT! OHOOOOOO

Kommentarer
Postat av: Annika

GRATTIS!!! :)

2009-10-26 @ 16:37:12
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Jag har oxå biljetter 8D

2009-10-27 @ 14:22:15
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0