Att bo hemmifrån

Jo då allt går bra vi lagar vår mat och det är nyttigt. Idag börjar vi seriöst. Ska ut och gå snart när Plotten kommer hem. Vi ska inte köpa något onyttigt. Det är så mycket lättare när man bor själv för nu väljer vi verkligen själva. Vi ska inte köpa nej då gör vi inte det heller. Vi äter nyttigt och nu ska vi även börja promenera. Det förvånar mig verkligen att jag fixar detta så bra. Asså med maten, trode vi skulle äta dålig mat varje dag men det gör vi verkligen inte!
 Något som därimot inte går så bra är städningen. Problemet ligger ju i att vi inte har någon förvaring än. Jag äger en klädstång men alla mina kläder får verkligen inte plats. Vi har två spikar i hallen, jag har ca 10 jackor? Vi har ett sko ställ, jag har ca 10 skor? Nej jag måste få mig en byro och vi en garderob så vi kan fixa till detta. Det är ju pinsamt att ta hem folk här. Haha fan vi måste köpa hyllor också gött att vi fixat män + borr så vi slipper haha. Men ah vi lär ju få städa en aning innan men det är ju inte än vi ska ha dem så det är ju lugnt!

Imorgon ska jag på intervju på donken. Jag hoppas det går vägen, det lär det ju. Jag kan ju allt, utan språket. Jag fattar inget alls. Hur ska jag kunna klara intervjun utan att fatta vad hon säger? Hahah ahja får be henne prata långsamt eller på engelska. Får ju varna först att jag inte fattar någet så måste det ju fungera.. Sen hoppas jag att Roger jobbar på Metz på lördag så han ser hur jag jobbar så jag kan få jobbet.. Just det måste springa och hämta min dricks sen med. Men det gör vi på promenixen. Så ikväll blir en städar kväll.. Städa hela lägenheten, tvätta och duscha. Ja sig själv måste man ju också hålla ordning på.. Fast det lyckas jag nog med rätt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0