En vecka

Nu är det en veck kvar tills jag åker. Jag har int ens börjat rensa mitt rum. Nej usch nu får jag ångest.. Men funderar på att skjuta upp det i en vecka får se lite hur jag gör. Det kommer ju knappast bli lättare då men jag vet faktist inte om jag är klar här trots allt, fast det är jag nog rätt så ändå. Det har jag ju kännt i några år så vore ju konstigt om jag banga ut nu. Det kommer jag ju ångra för alltid. Nej jag ska testa det här. Och om det går som jag vill så blir det Berlin soon.

Nej nu ska jag hoppa upp och börja fixa och jag ska verkligen göra det. Stor risk att jag kommer fixa detta på en vecka, jag kommer ju inte göra något annat än att rensa.. Mohaha usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0