Färdig för flytt

Ja då var väskorna packade. Tre stycken + ett "handbagage" och en dator. Oj, problemet är ju bara; hur fan ska jag förflytta mig från den ena bussen till den andra? En gåta jag inte kan svaret på än. Men det löser sig på något sätt. Får fjäska för busschafören. Kan sjunga lite för honom.. "En busschaför en busschaför det är en man med glatthumör. Så hjälp mig nu att bära på för jag är svag och du har glatthumör".. Ah något i den stilen skulle sitta fint.

Har gjort mig en pastasallad som jag skall käka på bussen, mohaha. Hoppade vitlöken så jag inte skulle lukta. Fan va pinsamt att sitta och möla mat på bussen.. Men det får bli någon gång sent ikväll. Har några nutrilett bitar jag får knapra i mig tidigare.. Och Chlott, jag köpte lite godis till dig. Problemet är att det kanke bara finns svampar och tänder kvar till dig när jag kommer fram. Har en känsla av att jag kommer lyckas trycka i mig lakritsen själv..
Fem filmer filmer (eller sex, saw också men lär inte sätta mig och kolla på skräckis själv på en buss mitt i natten..) & det senaste Gossip girl avsittet finns färdigt på datorn till mig så har ju lite att göra. Tre tidningar + en bok befinner sig också med mig på bussen så jag lär ju klara mig. Och jag ska sova lite i natt.. Så detta kommer bli bra. Hoppas jag, bara jag inte missar bussen (om tullen stannar oss) eller att bussen är full. Då dör jag!

Kommentarer
Postat av: Annika

Om jag känner dig rätt så tror jag att du inte hinner med så mycket... du lär väl sova (det är du ju sååå bra på ;-) Kram Mamma

2009-09-19 @ 17:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0