Fixat

Idag har jag fixat, mycket. Har varit på donken och fått en intervju, på tisdag kl 4. Sen var vi på banken men tyvärr måste jag ha ett d-nummer för att kunna sätta in min deposition till lägenheten. På likingskontoret sa de att jag måste ha ett jobb innan jag kan fixa det där men att jag kan fixat ett på banken. Men där säger de att det tar ca 3 månader så det jag gör bäst i är att fixa mig ett jobb. Så nu har jag ju två "intervjuer" nästa vecka så måtte jag få dem. Annars vet jag inte vad vi gör eftersom jag också måste stå på depositionskontot. Men sådant löser sig. Jag har iaf betalat in min första hyra. Hahaha fan vad vuxen jag är nu. Jag är bra..

Sen har jag spenderat halva av resten av dagen på att spela sims och den andre helvan nere på joker. Springer runt där och donar lite. Haha. Har hämtat hem en ny stad också på sims så får spela lite mer ikväll eller imon. Nej nu ska jag laga gulaschsoppa till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0