Framme

Ja då var jag framme. Eller har varit några timmar men har haft fullt upp.. Nästan. Resan gick bra och jag lyckades, som jag trodde, sova som en stock på bussen. Jag tror jag är rätt bra på det. Jag sov så bra att jag vaknade när jag var framme, altså inte ringt och väckt challe så får snällt stå och vänta på henne medan en alkis försöker ta min väska (lugn mamma busschafören fixa väck han). Sen tog vi taxi till lägenheten. Åt frukost, mackor och ägg. Jag lyckades för första gången göra löskokta ägg! Sen gich jag med Plott för att kolla på deras nya lokal, den var fin. Sen givk jag hem. Jag skulle packa upp och diska. Men kl 3 vaknar jag av att Charlotte ringer på dörren. Hon har skickat sms och ringt ca 10 gånger utan att jag vaknat. Sen skulle jag ner till hennes jobb igen och där kom varorna så jag hjälpte till att packa upp dem, de var roligt.

Nu har jag preicis kommit ur duschen, Shlotti står där inne nu. Jag ska igentligen laga mat till oss nu men det får vänta några minuter. Ska göra spagetti och köttfärsås. Hade norskarna sett oss nu hade dopm tyckt vi va dumma i huvet vi ska nämligen göra våran egna. Ha!
Sen ska vi ut till lille men innan det ska vi föra med några svenskakillar som också är nya här som Challe lyckats hitta på lille i veckan. Det blir väll roligt! Nej nu kurrar magen, dags att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad härligt att resan gick bra o att du är framme! Hoppas att middagen smakade o att du får en bra kväll :) Kram Mamma

2009-09-18 @ 18:08:33
Postat av: olivia

skönt att höra att allt gick bra med resan. jag saknar dig! lever livet i ålesund eller? jävla arg på mig själv för att jag missade när du ringde igår. ska försöka sno pappas eller mammas mobil och ringa dig. xo.

2009-09-19 @ 13:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0