Kan det gå vägen?

Torsdag idag, imorgon har jag varit här i en vecka. Snart är det en vecka sedan jag lämnade Göteborg. Otroligt vad tidern går fort fast ändå inte. Känns nästan som jag varit här i minst en månad men ändå känns det som jag kom igår. Jag vill bara få igång vardagen nu! Har haft alldeles för lång "semester" nu. Hur fan ska jag/vi klara oss utan att jag får någon lön i en eller två månader? Vi får väll strunta i att äta antar jag.. För jag kan verkligen inte förstå hur det ska kunna gå ihop. Jag får ångest bara jag tänker på det!

Idag ska vi iaf ut får passa på nu. För nästa vecka väntar jobb. Hoppas det går vägen och jag får det! Då ska jag (eller kanske vi) jobba varje helg! Bättre att tjäna pengarna än att spendera dem. 250kr timmen + ca 400 i driks? Jo jag tackar ja. Snälla gode Gud gör så att jag klarar detta, jag behöver det jobbet! Sen när jag ändå är igång så kan jag slänga in i bönen att min intervju på tisdag också går bra. Och att jag får det. Eller B-young och jysk jobben. Ah nej jobb måste jag få nu! Iaf så är det 18 idag på Lipp vilket betyder att jag kommer in. Challe har hittat sitt branschkort vilket betyder att vi slipper betala inträde. Studentpriser på lille vilket betyder att det är billigt idag! Ja hoppas nu att det blir som vi vill.. :) Fast det beror ju på oss själva. Nej nu kallar sims, har laddat ner en ny stad! Weei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0