Närmar sig

Nu är det inte långt kvar. Är söndag idag & på torsdag åker jag.
Helgen har spenderats med att rensa ut mitt rum, jag och mi madre. Har tagit ett tag men nu är jag verkligen igång. Har dock en del kvar, kläder. Den svåraste delen. Att välja bort mycket av det. Fyfan. Men jag vet at jag inte kan ta med mig allt. Sen när man väl rensar hittar man saker som man inte använt men tänker "hmm den här är ju fin, kan ju kanske börja använda den igen". Så sparar men på den men när man nästa gång rensar så har man kanske haft på sig den max en gång.. Ska försöka att inte tänka så för jag har inte plats för dessa kanskeplaggen. Paniken börjar komma upp om hur fan jag skall få med mig allt. Skor och jackorna. AAAH jag har hur mkt om hellst och allt måste med. Ah men det löser väll sig, ska ju vakum packa kläderna (& vissa jackor) så kommer ta så mkt mindre plats. Det är skönt. Varför kan man inte vakum packa skor?, det hade ju varit en dröm för mig.. Haha
Det värsta är att hela mitt rum ligger i lådor. Alla smycken i en låda så jobbigt att röra runt i dem för att hitta en sak så därför packar jag inte kläderna än. Ååh jag får panik. Men nu är det mesta gjort så det är skönt, samtidigt lite hemskt. Att packa ner ett rum jag haft i sådär 10? år, hittar ju massa gamla saker som man glömt. Sen sparar jag nog på för mycket saker, så även nu..

Har varit och ätit söndags middag med family + mormor nyss, en sista måltid (även fast det inte är det med familjen..). Snart ska jag på bio men min höje & olive. Blir en sista Beck med höje.. Vi får i framtiden sitta och kolla på filmer samtidigt och känna konektion på den vägen.. Haha, ska nog bli bra. Har för övrigt hittat alla mina dödlig fångst avsnitt på youtube så jag kommer klara mig. Har haft lite smått (GIGANTISK) panik över detta. Planerade ju resan så att jag fick se mitt dödliga fångst en sista gång, haha. Men nu vet jag ju vart det finns så fan vad bra jag mår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens sötaste!!!

2009-09-19 @ 17:39:20
Postat av: Annika

Javisst är du en sparare! Att så mycket fått plats i det lilla rummet... det är en gåta! (o att vi får plats med så mycket prylar i det här lilla huset är en ännu större gåta som vi får försöka lösa senare) Men nu har du ju faktiskt fått riktigt mycket slängt... bra jobbat Fillan!

Kram Mamma

2009-09-19 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0