Nykär

I came 2 party and you came 2 party. So why don't we party together?

I'm in love. Känslan av den gamla nyförälskelsen i Tokio Hotel för 2 årsen. Trode aldrig jag skulle få känna det igen. Tyvärr för ett annat band men va fan, jag kan ha flera!

Lovade mig själv att lägga mig tidigt igår men så råkade jag gå in på myspace och kolla igenom mina vänner. Där fann jag dem och tänkte att nej men nu måste jag kolla in vad dessa pojkar är för några. Det bode jag inte gjort. Kl blev tre jag sa; ah en lite stund till bara. Hittade deras Cinema Bizarre Tv och kl blev halv fyra. Jag hittade de gamla videona, oh kl blev 4. Jag laddade ner det första albumet med, stängde av datorn och lyssnade igenom hela första albumet. Somnade runt fem. Ställde kl på 11. Kl halv 12 satte jag i lurarna i öronen och ja nu är kl halv fem jag kanske varit utan dem i max 15 min samanlagt idag. Oh lord jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Så självklart som alltid hittar jag mina band när de ska spela i Götet men jag kan aldrig gå på dem. Denna gången för jag skulle flytta. Okej jag hade aldrig hört dem och hade nog antagligen inte tänkt att börja lyssna på dem heller. Han den killen där bak med det röda i håret var ju bara så jälva snygg.
Men japp nu är jag B E S A T T ! I'm in love again. Jo jag kan nog kanske leva på kändiskärlek tills jag träffar min man. (Men nej jag har INTE glömt mitt TH, tre dagar kvar sen kommer albumet! Då får de samsas om min uppmärksamhet!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0