Redo för nattjobb

Om två timmar börjar jag jobba. Skulle egentligen börja nästa lördag men eftersom Challe då sitter i garderoben kan hon inte lära upp mig. Lite svårt hade det nog blivit att lära upp sig själv. Så därför kom hon på det briljanta idéen att vi skulle dela på passet idag. Hon lär upp mig ikväll så jag kan sköta mig själv nästa helg. Måtte jag nu klara detta. Stapla 20 glas på en hand, hehe lycka till Felicia! Men det ska nog fngera, varför skulle det inte? Dock är jag lite rädd hur jag ska orka jag är trött som faen nu redan och det är två timmar kvar tills jag börjar..

För övrigt har jag haft den bästa helgen på länge. Eller torsdag - fredag (ränkar det som helg eftersom jag ska jobba idag..). Har träffat otroligt roliga mäiiskor och det glädjer mig! Trode aldrig att detta skulle ske. Men iblad må man ha Gud på sin sida och jag hoppas han fortsätter stå vid min!

Kommentarer
Postat av: Annika

Klart att det går vägen!!! :-) Du är bäst! Kram Mamma

2009-09-27 @ 12:52:50
Postat av: Annika

Kan du inte lägga in lite bilder på lägenheten?... är så nyfiken!!!

Kram Mamma

2009-09-27 @ 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0