Snart norska?

Nu ska vi snart bege oss till MOA. Där ska vi till likingskontoret? Typ skatteverket, men vette om det stavas så.. Hahah sen ska vi till Jysk som ligger vägg i vägg och hadla lite till mig/oss. Det ska bli skönt att komma igång lite bättre och inte natta soffan..
Har iaf skaffat mig ett norskt kontantkort. Dock går det inte att aktivera så får se hur jag löser det. Så ingen idé att ge nummer för det funkar ändå inte. Kommer när det kommer. Även om ni kanske inte behöver det så är det la bäst att ge det till er ändå. Vem vet vad som händer? Fan va ball, jag har alltid önskat att ha två mobiler.. Ser så coolt ut. Dock hade det ju varit tuffare om jag hade haft lite mer flashiga telefoner men va fan jag har ju iaf två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0