Tyskarna tar över!

Vem sa att tyskar va fula? Ta tillbaka det. Det är deras tur igen nu nu jävlar. Tokio Hotel i all ära, jag älskar dom högst så jag ska inte försöka klanka ner på dem eller så utan jag ska bara hylla nästa tyskar lite. Cinema Bizarre. Oh lord dessa androgyna tyskapojkar gör mig galen. Åh fan hur har jag kunnat missa dem? Eller jag är nog inte ensam om det, eller är jag? Jag vet inte jag är i extas. Verkar dock lite som de föröker härma mina babies nr one men för tillfället är det okej, faktist. De har precis som dem en egen "serie" som vi får följa dem i. And I love it!



(Mannen med det röda i håret is my love! Ni ska se hans face det är ikkje att leka med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0