Work

Imorgon kl 10 börjar Felicia jobba på donken igen. Kommer kännas konstigt att komma in där utan att alla rambergsvallare är där. Men jag hoppas det blir bra, eller det blir ju som man gör det heter det. Så jag måste ju fatta att det inte kommer vara som innan och att jag inte kan hålla på som jag gjorde :P haha. Ahja fan det kommer säkert gå bra! Problemet är bara att jag tror att jag råkat gå med på att jag ska jobba varje fredagsnatt? Öh nej ska jag inte, men får ta det sen. Hoppas inte de får för sig att öppna nattöppet nu på fredag bara! För då är det inte en jobbe dag. Nej då ska vi fira Challe bättre sent än aldrig.


Kommentarer
Postat av: Annika

GRATTIS till det nya jobbet!!! Det kommer att gå så bra!!! :-) Puss o Kram Mamma

2009-09-30 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0