Happy

Wow.. Vanessa tvingade mig köra testskift idag eftersom hon & jag jobbade. Hon ville se hur redo jag var. Det gick väll rätt bra.. Haha tog en halv timma längre efter vi stängt än vad det brukar göra. Menmen det va min första gång så det får väll gå.. Glömde göra vissa saker men äh det kommer det med. Nästa torsdag kör jag mitt första egna. Då med en annan som inte är skiftledare så då är det upp till bevis. Börjar på Lipp 00.15 så kan inte ta så lång tid! Panik.. Men får väll kanske öva någon mer gång hoppas jag på.. Egentligen skulle jag kunna somna nu men nej jag ska vända lite till på dygnet och slå på en rulle strax.

Igår skulle vi välkommna våren.. Det gick sådär. det va fint väder så Charlotte och Ida bestämde att vi skulle grilla med KAK. Men sega som dom är så blev inte grillningen fören vid sju / halv åtta då var det kallt. Och innan köttet blev klart va det nästan mörkt.. Hmm ja bättre lycka nästa gång och då kör vi utan engångs grillar :P haha kött på engångsgrill funkade inte så bra ändå.. Men det var mysigt. Nu måste jag bara lära mig att tycka om öl också, det är på väg! Wei

Sen har J lyckats komma hem till Sthlm ändå :) Så ja snart är han här!! På tal om honom så ska vi nog quiza med stoffe imorgon också :) det ska bli kul. Nej filmen kallar. Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0