Update 18 april

Japp hejhej. Jag är en idiot. Jag har länge gått och tänkt på att köra igen. Var några årsen sist men har tänkt på att det kanske var dags igen, dags för förändring. Okej jag har tänkt på detta i ett år.. Men fuck jag är dum, ja jag klippte lugg igår. Eller Charlotte gjorde. Vi har pratat om det länge nu men igår så fick jag sån spontanflipp och bara vi kör nu. Och det gjorde vi. Okej det blev snyggt den är tjock och lång. Den växer ut. Men ååh jag saknar mitt jämn långa hår, fast fan det va tråkigt. Jaja gjort är gjort och det är rätt snyggt. Men jag ser ut som ett barn :P Haha. Sen är den så lång att det liksom täcker mina ögonfransar så man ser inte att jag är sminkad :P haha ser mysko ut.. Menmen jag ser ut som Lady gaga i pokerface, som var min dröm.. Fast i brunt. Ja det sa anton och kribba iaf, som en superstar som inte vill bli igenkänd.. Haha anton har dratt den en gång innan men nu han bara nu är du fan fullbodad.. Sen Benny på jobbet trode jag hade peruk :P haha. Tack men nej jag har så fint hår.. Haha asså det ser verkligen ut som en peruk :P haha tottisen är riktigt bra frisör.
Det va något mer intressant jag skulle skriva men det minns jag inte.. Jag tycker iaf om Charlotte mycket. Har fått något sånt flipp nu de senaste dagarna. Är kanske för att snart måste jag dela med mig av henne, det vill jag egentligen inte. Okej Kribba kan få en del av henne men resten vill jag ha själv. Ååh nu sanar jag henne, hon är på jobbet men jag vill kosa mig med henne. Nehe. På tal om kos.. Jeffsan lämnar Chile imorgon. IMORGON! MAAAAAAAAAH jag är så jävla glad va. Mohahaha. Sen får vi ju se om han kan komma lämna atlanta för paris eftersom den jävla vulkanskiten är i himlen.. Menmen stoffe är iaf här :) Åh jag blev så glad när han bara stod där på mitt jobb. Han är så söt. Men det känns så fel att se stoffe utan jeff. Det är liksom som Felicia & Charlotte eller NTN & Kribba. Dom sitter liksom ihop, den andra är inte riktigt någon utan den andra. Svårt att förklara men det är sjukt. Jag och charlotte hade denna diskkusionen härom dagen. Det är verkligen så.. Haha menmen snart är även Jeffsan & Stoffeliten fullbodade och då jävlar ska vi ha tacos middag, det har stoffe bestämt.. Jaja palla att våra två män + deras kopanioner alltid vill ha tacos.. Jag saknar jeff.. Nej nu ska jag fan pilla vidare i mitt hår.
Ha dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0